Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mllleko | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Sycz adresWarszawa zarejestrowany23.05.2006 @17:25:58 ostatnio na stronie29.12.2014 @15:45:46



Zapraszam na Funpaga... czy jak to zwal ----> http://www.facebook.com/Noeeko



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.noeeko.com
digarty27 komentarze536 posty na forum23

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~iFson    21.07.2008 @13:44:16
n/c to poprostu "no coment"
~crushart    21.07.2008 @13:17:26
wiem o tym , ale takich tez nie znalazlem :/ np na sxc wyszukuje fotki i znajduje te za free i te do kupienia , zwracam uwage na wszystkie
~crushart    21.07.2008 @03:33:28
no wlasnie szukalem na sxc (bo to pierwsze miejsce gdzie zagladam) i na kilku innych , ale nie doszukalem sie tego typu zdjecia , juz kombinowalem pod roznymi dziwnymi nazwami , ale lipa , cisza , nic normalnie i nie wiem gdzie popelnilem blad , ze nie moge znalesc nic konkretnego pusto , zadnych drzewek
~crushart    20.07.2008 @18:26:10
no dokladnie tak , ocena jest najmniej wazna , istotna jest krytyka ,mozesz mi powiedziec gdzie wyczailes takie drzewko do projektu magic_3 ? albo chociaz pod jakim haslem szukam czegos podobnego
~crushart    20.07.2008 @18:05:54
tutorialowo bo to poczatki , zbieram sily witalne i pomysly , moze cos skleje lepszego , moim zdaniem moje logo nie przypomina wcale moska no ale ludzie szukaja dziury w calym : pozdrawiam , co do ocen to wole dac bdb jesli tak mysle, jesli praca jest warta uwagi , jesli cos jest slabego oszczedzam ocen chyba ze mam slaby dzien
ostatnio edytowane: 2008-07-20 18:07:21
~blacksunempire    20.07.2008 @17:51:29
luz, ale i tak gandziobut rox o i widze ze kolejny człowiek z krk ;] takze pozdrawim
ostatnio edytowane: 2008-07-20 17:52:26
_______
http://coloformia.com portfolio c o l o f o r m i a . c o m
^Defect    16.07.2008 @10:59:47
No pixelkowy streetart wypadl bardzo pozytywnie
~Yodinho    15.07.2008 @13:49:52
Dzięki za zajeiste prace do oglądania .
~raviell    15.07.2008 @13:45:35
pokminie sobie co tam tworzysz.
~neilan    13.07.2008 @22:55:13
dzięki serdeczne za łocz. Mega stuff w galerii. Pozdrawiam!
~Neverdone    02.07.2008 @10:41:34
dzieki wielkie, fajne pracki:D
_______
http://neverdone.deviantart.com/ <--- galeria na deviancie, nieco bogatsza.
~konklos    30.06.2008 @10:04:26
w polnej drodze
_______
używam całej skali ocen
~konklos    30.06.2008 @00:02:04
dawalem 2 razy sharpen
jak dałbym jeszcze kilka wtedy robi sie masakra..
_______
używam całej skali ocen
~konklos    29.06.2008 @18:55:30
ciekawa galeria, poobserwuje
_______
używam całej skali ocen
~innowaty    29.06.2008 @18:52:22
oczywiście, że inwigiluje .
podobają Mi się te `obrazki`
~agnik    29.06.2008 @18:40:33
oby...
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~m4gik    07.06.2008 @14:54:18
yo
zadnej pracy nie robie na odpierdol... tym razem bez szalenstw chcialem zrobic cos spokojnego, w ladnych kolorach.
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~Kichu    19.05.2008 @16:19:42
sama właśnie nie wiem...ale jakieś wewnętrzne czucia sugerują ze chyba gdzieś jednak.Może to było widzenie w jedna stronę dlatego tylko ty wydajesz sie znajomy.
~Kichu    19.05.2008 @12:15:04
czy my aby sie nie znamy...?
~neilan    19.05.2008 @09:25:00
dzięki wielkie. Doceniam komentarz.
~keid    16.04.2008 @14:40:31
Dzięki
!boy    01.04.2008 @01:57:03
no to sie w koncu dogadalismy:D
~arusz    31.03.2008 @17:01:14
dzięki ^^
_______
Sądzicie że wiecie, ale nie macie pojęcia.
!boy    31.03.2008 @16:49:32
ale moje podejscie do niego nie:p
!boy    31.03.2008 @15:31:44
nienie, myslalem ze raczej zartobliwa moja odpowiedz bedzie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt